17 Ekim 2013 Perşembe

Mürdüm Erikli Zencefilli Kek

Bu kek evde kalmış mürdüm eriklerini değerlendirmek istediğimde çıktı onuda koyayım bunu da koyayım derken harika bir tat ile karşılaştım. Şimdi ünlü keklerimden kendileri. Fikir aslında herkesin aklına gelmiş ve uygulamış olduğu bir fikir. Sadece içerik bana ait. Deneyince sizde seveceksiniz.

Malzemeler
3 yumurta
2 kaşık yoğurt
1/2 çay bardağı sıvı yağ
1 bardak şeker
1 kabartma tozu
1 tatlı kaşığı zencefil
1 tatlı kaşığı tarçın
1,5 bardak un
 8-9 adet mürdüm eriği

Yapılışı;

İlk önce kek hazırlanır. Sırası ile yumurta ve şeker çırpılır. Yoğurt ve sıvıyağ eklenir. Sonrasın da katı malzemeler eklenir tepsiye dökülür. Mürdüm erikleri dörde bölünerek kekin üzerine konur. 180 derecede 20 dk civarı pişirilir. 

Afiyet ve Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...