21 Aralık 2012 Cuma

Duvar Kağıdı Maceram ve İkea Televizyon Ünitem

Bundan önce bir kere daha başımdan duvar kağıdı macerası geçmişti. Televizyon ünitem çok büyük olduğu için onu değiştirip evi daha ferah gösterecek bir sistem kurmak istedik. Tuğla desenli duvar kağıtlarını seviyoruz bu nedenle İnternetten duvar kağıdı almaya karar verdik. Geldiğinde içinde simler olduğu için değiştirmek istedik ama sonra vazgeçtik. Aldığımız duvar kağıdı 1 metre enindeydi bundan dolayı yapıştıma aşaması benim için biraz sıkıntılı oldu. Ama kadın istemeye görsün herşeyi halleder. Biraz uğraş verdim ama bu işide becerdim. İkea televizyon üniteme gelince onuda kendim seçtim ve kendim monte ettim monte 2 saat sürdü kapı ayarı. Bu kapı ayarı olayını yorgunken yapmamak lazım ertesi güne bırakmak çok daha sağlıklı çünkü üniteyi monte etmek beni o kadar yordu ki bir an önce kapılarda bitsin derken 1 saatimi ayrıca harcadım tavsiyem yamukmu oldu kapı bırakın. Ertesi gün tam ayarında yapacaksınız emin olun. Bu arada Digitürk'ü koyduğum alana da özel cam kestirdim onunda resmini koyacağım ayrıca aletleri tozdan koruacağı için iyi bir fikir. Malum küçücük alanlara girip toz almakla uğraşmak sinir bozucu olabiliyor. Camı koyunca toz alma süreniz uzayacak ayrıca görüntü olarakta şık bir görünüm elde edeceksiniz. Evi yeni yerleştirdiğim için koltukta örtü var ortada sehpa yok ve vazo vs hiçbirşeysiz görüntüler var. Evin resimlerini ve dekorasyon fikirlerini daha sonra koymayı bir başlık altında toplamayı düşünüyorum. Sonuçta bloğun adı hayattan azicik bin tane ayrı blog olmasındansa tek blog altında toplananması daha iyi gibi geldi bana sizce?

8 yorum:

  1. bence başka hiçbir ayrıntıya gerek yok. bu haliylebile çok güzel

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş..hatta kırmızı rengin patlamasına da bayıldım..koltukların rengini bilmiyorum ama kırmızıyı düşünün bence :)

    YanıtlaSil
  3. Nilhan :
    Çok teşekkür ederim.

    Nilgün:
    Koltuklarım kırmızı hemde aynı kırmızı beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  4. Şahane olmuş bence, güle güle kullan canım.
    Benim odam da kırmızı,yani koltuklarım.
    Ama seninkisi daha ferah geldi bana:)
    Mutlulukla oturman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  5. Bu hali bile yeterince şık zaten. Ben de çok beğendim. Ellerine sağlık çok uğraşmışsın. Güle güle oturun :)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş bir yaşam alanı olmuş. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bu ay benim evimde de boya badana isleri basliyor. Duvar akgitlari ile ilgili gorsellere bakarken sizin blogunuza rastladim, yorumlari da okuduktan sonra bazi duvarlari 3d kaplatmaya karar verdim. Tesekkurler.
    Ayse

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...