19 Ocak 2011 Çarşamba

Ben Buldum Etkinliği- 3 (Uyarı)

Arkadaşlar sizlerden tarifler geliyor çok mutlu oluyorum. Bir ricam olacak bazı arkadaşlarım bana tarif göndermişler bloglarında ama bana bildirmedikleri için yayınlayamayabiliyorum. Bir iki arkadaşın bloglarını gezerken gördüm ki bana tarif göndermişler. Canlarım bana yayınladım mesajı atarsanız çok sevinirim yayınladığınız zaman. Yine çok güzel tarifler var aşağıda sizlerden geldikçe yayınlamaya devam edeceğim. İstediğiniz kadar çok tarifle katılabilirsiniz ve siz bulduğunuz müddetçe ne zaman yayınladığınız da hiç önemli değil. Sevgiler şekerler tarifleri bekliyorum...

21-) Hindistan cevizi ve portakalın güzel uyumundan çok güzel bir tarif oluşturmuş Anne kız mutfaktayız . Sizde bu tarifle ulaşmak isterseniz bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Fikrine sağlık arkadaşım. Katılım için teşekkür ederim.







22-) Mantarı salatada hiç denemedim. Arpa Şehriyli Mantar Salatası'nı sizde benim kadar merak ettiyseniz Yemek Vakti 'nin bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Fikrine sağlık arkadaşım. Katılım için teşekkür ederim.





23-) Siz de benim gibi ayva tadını çok seviyorsanız. Beyaz Hanımeli  arkadaşımın bloğunu ziyaret edip. Ayvalı Kolay Kek'in tarifini alabilirsiniz. Fikrine sağlık arkadaşım. Katılım için teşekkür ederim.

24-) Kivi Rüyası var sırada. Sizde bu rüyayı tatmak isteseniz Paşa Sofram bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Fikrine sağlık arkadaşım. Katılım için teşekkür ederim.

 25-) Sırada çok pratik ve çok hafif bir tatlı var. Ananaslı Tatlı canınız çok tatlı çekti ve çabuk olsun istiyorsunuz. Hemen Mutfak Cini bloğunu ziyaret edin. Fikrine sağlık arkadaşım. Katılım için teşekkürler.





26-) Sütlaç severler karşımıza çok değişik bir sütlaç ile çıkmış Beyaz Hanımeli . Sütlaç severseniz sizde bu tarfi de denemelisiniz. Fikrine sağlık arkadaşım. Katılım için teşekkürler.





27-) Patlıcanın salata hali ne güzeldir. İçine birde kuru domates koymuş Ebruli Yemek Tarifleri . Bu sağlıklı tarif sizi bekliyor. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık ...




28-) Hindistan cevizi ile Brüksel lahanası bir arada nasıl olur sizce? Bir Porsiyon Öykü bulmuş cevabı. Sizde öğrenmek için bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık.




29-) Burçak Pasta görüntü o kadar güzel ki denememek imkansız gibi sizde benim gibi düşünüyorsanız hemen Umut sepeti arkadaşımın bloğunu ziyaret edebilirsiniz.


30-) Ani misafiriniz mi geliyor size pratik bir kurabiye tarifi bulmuş Gelibolu17.  Tarife ulaşmak için bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık. 



13 yorum:

  1. Ahh sorma,inan uğrayacaktım :)
    Sen benden önce davrandın,çok yaşa emi :)
    Hepsi de birbirinden güzel tarifler bunlar..
    Kolaylıklar diliyorum sana..
    Yürek dolusu sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin canım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Herkesin ve senin ellerine, emeğine sağlık arkadaşım. Çok ilginç ve güzel bir arşiv olacak. Kolaylıklar diliyorum sana. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. selam canım ben daha öncede sana tarif hazırlamıştım ama habermi vermeyi unuttum acaba bilemedim link bırakıyorum alabilirsin
    sevgiler
    kolay gelsin
    http://papatya68.blogspot.com/2011/01/yildonumu-pastasi-ve-ben-buldum.html

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım ben d bugün yaptığım lezzeti etkinliğine yolluyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Canım yayınladığın için sağolasın,emeklerine sağlık.kolay gelsin,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. SLM BENDE ETKİNLİK İÇİN BİR TARİF YAYINLADIM BLOGUMDA. AMA SİZE YOLLAMAK İÇİN MAİL ADRESİNİZİ BULAMADIM .O YÜZDEN BURDAN BİLDİRİYORUM. TARİFİM BURDA http://yedimyedimuyudum.blogspot.com/2011/01/tahinli-cevizli-milfoy.html BENİDE DAHİL EDERSENİZ ÇOK MEMNUN OLURUM. KOLAY GELSİN...

    YanıtlaSil
  8. canım seni bekleyen bir tarifm daha var alırsansevinirim kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  9. merhaba..etkinliğe son yayınladığım narlı tatlı tarifi ile katılmak istiyorum..slmlar..
    http://diyalogyemekleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. günaydın arkadaşım.blogumda size tarif yayınladım.alırsanız sevinirim.
    http://mutfagabuyrun.blogspot.com/2011/01/pudingli-kolay-pasta.html
    hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  11. Bodruma kaçmanıza özendim. Bende istiyorum buralardan kaçmayı..bende özlermiyim acaba.
    Saygılar..

    YanıtlaSil
  12. Hepsi şahane..
    Ellerine sağlık yapanların..
    Gece gece acıktırdın beni.
    Doğru mutfağa :)

    YanıtlaSil
  13. Daha Sağlıklı ve Lezzetli Yemekler...
    LAVA döküm demir tencere ve tavalar; her yemek tarifi için örneğin;
    çorbalar, rostolar, ızgaralar, pilavlar,
    güveçler ve tatlılar, kekler, kiş veya ekmekler gibi fırınlanmış yemek tarifleri için kullanılabilmektedir.


    Nesilden Nesile LAVA!
    LAVA döküm demir tencere ve tavalar uzun ömürlüdür.
    Doğru kullanım ve bakım ile tencere ve tavalarınızı
    ömür boyu mutfağınızda kullanabilir hatta çocuklarınıza, torunlarınıza
    hoş bir anı olarak bırakabilirsiniz.
    Sevgi Dolu Yemekler Lava'da Pişer...
    LAVA döküm demir tencere ve tavaları; 40 yıllık tecrübe ve birikimi ile Eskişehir ‘de Türkiye ‘nin ve bölgesinin en ileri döküm ve emaye (Ferrotechniek Lisanslı) teknolojisine sahip LAVA tesislerinde üretilmektedir.
    My page - Organik hayat dostu döküm tencere ve döküm tavalar

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...